Měli jsme večer po ukončení tanečních a hned na druhý den ráno jsme střevíčky vyměnili za tenisky a vyrazili na vlak, směr Lednice. Bylo sotva sedm hodin a my už si frčeli ve vlaku. S našimi zavazadly byla celkem tlačenice, ale nakonec jsme všechno pobrali. Přece jenom sbalit si věci na tři dny je náročné, ale stihli jsme přestoupit na další vlak, kterým už jsme jeli přímo do Břeclavi. Z konečné vlakové stanice jsme se vydali směr autobus (ne že bychom to pěšky nezvládli:D), který nás zavezl blíž k cíli, tedy k naší ubytovně v Lednici. Posléze si pro nás paní učitelka připravila stezku odvahy a my se s batohy v rukou a za zvuku koleček cestovních kufrů blížili k ubytovně, což bylo velmi fyzicky namáhavé a útrpné. S vypětím sil jsme dorazili na ubytovnu, kde nás čekalo další příjemné překvapení, tedy spíše pro ty, kteří mají blízko k přírodě, jelikož jsme bydleli vedle kravína:D. Ale bylo to pěkné místo, asi kilometr od centra Lednice. Ubytovali jsme se a nabírali síly na výlet na kolech. Hodina uběhla a my se vydali do půjčovny pro kola, kde nám vybrali skvělé, téměř závodní kola, jen jsme měli místy strach, že se nám kola “rozsypou“, zejména na železničních přejezdech 😀 Ovšem i přes tuhle maličkost jsme si výlet na kolech užili. Ale jak je známo, nic se neobejde bez malých nehod, obzvlášť v naší třídě. Když jsme si užívali projížďku Valticemi, tak se najednou ozvala obrovská rána a nám bylo jasné, že jsme dojeli. Defekt na jednom z kol nás přinutil zastavit a my museli jsme počkat na náhradní kolo, které majitel půjčovny během půl hodiny přivezl. Ovšem vše zlé je k něčemu dobré a díky téhle nehodě jsme už neměli čas na dokončení naší plánované cesty na rakouské hranice, což nám všem strašně moc vadilo :D. Jsme prostě strašně nevděčná třída :).

Večer jsme šli ještě navštívit “noční Lednici“. No, abychom to trochu zkrátili, tak další den jsme navštívili Lednický zámek a jeho okolí, včetně nádherných zahrad . Dále jsme navštívili Minaret, při čemž jsme nádherně zmokli :D. Další ráno jsme rychle sbalili věci zpět a utíkali na autobus, který nás zavezl do Mikulova. Tam jsme navštívili nádherný zámek a dozvědili se spoustu zajímavostí z historie. Poté jsme šli na oběd a vydali se domů. Z výletu jsme měli a stále máme skvělé zážitky.

Monika Němcová (žákyně 8.roč.)