V pondělí 3. 6. podnikla 6. a 7. třída výlet do Brna. Spali jsme tam jednu noc v Hostelu Eleven. Program prvního dne byla prohlídka historických památek, laser game (ta byla super) a hrad Špilberk.  Druhý den jsme šli do vědeckého zábavního centra Vida, kde byla spousta zajímavých atrakcí. Navštívili jsme tam i představení, ve kterém jsme se dozvěděli hodně o potápění a experimentech s vodou. Po Vidě jsme se vydali do nákupního obchodního centra Vaňkovka, kde jsme mohli jít nakupovat. V 15:21 nám jel vlak zpět do Rožnova. Hodně nás bavila laser game i Vida, ale nejlepší byla Vaňkovka.

Veronika Pastorková, Sára Drdová, Nikola Mandulová, Aneta Ondřejová –  7. třída

Na začátek výletu jsme jeli vlakem a byla to zábava, protože jsem seděla s Horalkou. V Brně jsme šli nejprve k orloji, který je velmi zajímavý, ale díry na chycení kuličky byly bohužel obsazené. Měli jsme rozchod na náměstí, tak jsem si to tam obešla. Odpoledne byla laser game a ta byla nejlepší. Sice tým, ke kterému jsem patřila prohrál, ale mě to nevadí, protože jsem si to náramně užila. Poté jsme se šli podívat na hrad na kopci, Špilberk. Večer jsem šla spát brzy, abych další den vstala včas. Druhý den jsme se jeli do Vidy a poté do Vaňkovky. Nakonec jsme jeli domů opět vlakem. Ve vlaku jsem se tak smála, až mě z toho bolelo břicho. Zkrátka skvělý výlet.

Veronika Barabášová – 6. třída

Výlet do Brna se mi moc líbil. V pondělí ráno jsme odjeli vlakem směr Brno. Jak jsme přijeli, šli jsme si dát věci na ubytování a poté jsme vyrazili do města. Odpoledne jsme šli všichni společně na laser game. Druhý den jsme šli do vědeckého parku Vida, když jsme si všechny exponáty prošli, viděli jsme představení na téma Potápěč. Potom jsme šli všichni do Vaňkovky nakupovat. Všichni jsme si to užili.

Emma Kramolišová  – 6. třída

V rámci školního výletu jsem zažil pohodlné přesouvání do dané lokace. Navštívili jsme památky, díky kterým je Brno proslulé. Ale památky nebyly to jediné, co jsme prozkoumali. Okusili jsme také zážitek z laser game a zábavního parku Vida. Celkově tento výlet hodnotím kladně.